Reeglid ja tingimused
Palun lugege alljärgnevad reeglid ja tingimused tähelepanelikult läbi. Need kasutatakse www.coin24.ee kodulehe kaudu, telefonitsi või ühes Avex Change OÜ kontoritest sooritatud kõigi ostutehingute suhtes (edasi nimetatud “COIN24”). Vormistades ostutellimust, nõustute seega alljärgnevate tingimustega:
1. Tellimuse vormistamine ja tasumine
1.1. Tellimus, mis on vormistatud www.coin24.ee kodulehel, käsitletakse soovina osta toote kodulehel näidatud hinnaga. Tellimuse vormistamisel saab klient arve ja juhendi selle kohta, kuidas kanda raha COIN24 kontole üle.
1.2. Makse peab olema teostatud 24 tunni jooksul pärast tellimuse vormistamist. Peale raha laekumist COIN24 kontole on tellimus lõpetatud ja seda ei ole võimalik tühistada.
1.3. Tellimuse eest saab tasuda tellimuse all olevate pangalinkide kaudu Avex Change OÜ arveldusarvele.
2. Tellimuse tühistamine
2.1. Kliendil on õigus tellimus tühistada kuni makse teostamiseni. Tellimus tühistatakse automaatselt, kui klient ei ole võimeline teostada makse õigeaegselt.
2.2. COIN24 jätab endale õiguse tellimus tühistada ettenägematute olukordade puhul. Tellimuse tühistamise võimalikeks tingimusteks on:
– arvutirike, mis põhjustas andmehäireid tootehindade osas,
– tellitav kaup on laost otsas.
2.3. Kui tellitud tooted ei ole kättesaadavad või tellimuse tühistamisel võtab COIN24 kliendiga ühendust, et pakkuda asendustooteid või viivitamatult tagastada kõik kliendi poolt üle kantud vahendid.
3. Tellimuse kättetoimetamine
3.1. COIN24 saadab tooteid ära 3 tööpäeva jooksul alates makse saamisest. Kui kättetoimetamine hilineb või kui tellitud toode ei ole kättesaadav, võtab COIN24 kliendiga alati ühendust e-posti või telefoni teel kättetoimetamise tingimuste täpsustamiseks.
3.2. Tellimuse vormistamisel näidatud kättetoimetamise hinnad kehtivad ainult Eesti territooriumil. Välismaale kättetoimetamise tingimused ja hinnad kooskõlastatakse iga üksikjuhtumi puhul. Palun võtke meiega ühendust telefoni teel numbril +372 56 654 727 või e-posti teel aadressil info@coin24.ee.
3.3. Saatmisteenuse pakkujaks kasutab COIN24 Omniva ja Itella SmartPost pakiautomaatide teenuseid, mille usaldusväärsus ja kättetoimetamise kiirus on kontrollitud aastate jooksul. Kui klient soovib kasutada kullerteenuseid koju kättetoimetamiseks, siis tuleb kättetoimetamise tingimused eraldi kooskõlastada.
4. Kindlustus
4.1. Kliendi soovil võib COIN24 saadetise kindlustada. Seejuures kindlustusega seotud kulusid võtab klient enda kanda. Summad ja tingimused räägitakse iga üksikjuhtumi puhul eraldi läbi. Kindlustus kehtib ainult sel ajal, kui saadetis on teel, ning selle kehtivus lõpeb pärast seda, kui kuller saab kliendilt allkirja kättetoimetamise kohta. Kui kaup rikutakse või kaotatakse transportimise ajal kuller- või postiteenistuse süül, jätab COIN24 endale õiguse otsustada oma äranägemisel – kas saata kaup uuesti või tagastada kliendile raha.
5. Kliendiandmed
5.1. COIN24 vajab kliendi isikuandmeid selleks, et võtta kliendiga ühendust tema tellimusega seonduvalt. COIN24 edastab kliendiadmeid punktis 3.3. toodud saatmisteenuse pakkutajatele. COIN24 ei edasta kliendiandmeid kolmandatele isikutele.
6. Intellektuaalse omandi õigus
6.1. Kõik sellel kodulehel olevad logod, tekstid, kujutised ja tarkvara kuuluvad COIN24-le. Käesolev materjal loetakse COIN24 intellektuaalseks omandiks. Sellel kodulehel olevate logode, tekstide, kujutiste ja tarkvara mis tahes kasutamine on keelatud. Sellel kodulehel olevate mis tahes materjalide volitamata kasutamine võib seaduse alusel olla tsiviil- ja kriminaalkorras karistatav. COIN24 võtab tarvitusele kõiki võimalikke abinõusid intellektuaalse omandi õiguste kaitsmiseks ja nende täitmise tagamiseks.Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine.
7. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
7.1. Kliendil on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates e-maili aadressile info@coin24.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma panga arvelduskonto andmetega või helistades klienditeeninduse kontakttelefonile +372 56 654 727
7.2. Peale toodete kättesaamist on toodetega tutvumiseks aega 14 päeva. Kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, on 14 päeva jooksul võimalus toode tagastada või välja vahetada muu toote vastu, saates e-maili aadressile info@coin24.ee vastavasisuline tellimuse tühistamise teade koos tellimuse numbriga või helistades kontakttelefonile +372 56 654 727.
7.3. Tellimuse tühistamisel punktis 7.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 7.2 sätestatud juhul tagastatakse ostu eest tasutud summa, millest Klient kannab toote lattu saatmisega seotud kulutused. Raha kantakse tagastatud toote eest tagasi arveldusarvele hiljemalt 30 päeva jooksul alates taganemisteate esitamisest.
7.4. Tagastatav toode peab olema pakendis ja kasutamata ning sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid. Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb tagastada kogu komplekt (kõik tooted).
7.5. Kui tagastatav toode (või toote pakend) on kahjustatud toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on COIN24- l õigus tagastatava toode/test vastuvõtmisest taganeda. Tasaarvestamise staatuse kohta saadab COIN24 tasaarveldamise teate tellimuse vormistamisel teatatud e-maili aadressile. Juhul, kui tasaarveldamise teates näidatud tingimustel Klient ei nõustu, on õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Klient ja COIN24 vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.
8. Toote ümbervahetamine
8.1. Kui toode mingil põhjusel ei sobi, saab Klient avaldada oma soovi selle toode ümber vahetada teise toote vastu eeldusel, et soovitav kaup on laos olemas. Kõik kauba vahetamisega seotud kulud tasub Klient.